Saturday, 27 May 2017

Jom Iftar di Restoran Nelayan Gombak

Assalammualaikum dan hai semua,
Cepatnya masa berlalu kan, tup tup dah masuk setengah tahun dah di mana Ramadhan mula berkunjung tiba. Dan malam ini seluruh umat Islam sudah mula mengerjakan terawikh dan akan berpuasa pada esok hari. Jadi malam ini mesti dah terfikir nak makan apa sempena berbuka puasa esok.

Kalau masih tak ada idea nak berbuka di mana, Neeza nak sarankan dengan anda semua untuk ke Restoran Nelayan Gombak. Kalau nak tahu, asalnya diberi nama Restoran Nelayan Titiwangsa di mana keunikan restorannya yang terapung namun ia berpindah ke Gombak, lalu tukarlah nama ke Restoran Nelayan Gombak. 

Sempena bulan Ramadhan ini, Restoran Nelayan Gombak mengadakan promosi istimewa tahun ini, iaitu hidangan buffet serendah RM49 sahaja dan separuh harga untuk kanak-kanak dan warga emas.Wow best kan?

Dari poster sendiri, kita boleh lihat sendiri betapa banyaknya hidangan yang disediakan untuk promosi Ramadhan di Restoran Nelayan Gombak. Macam-macam ada dari hidangan steamboat sehinggalah hidangan kampung. 100 jenis beb. Boleh makan sepuas-puasnya. Serius tak tipu sebab Neeza sendiri dah pergi dan rasai makan dekat Restoran Nelayan Gombak. 
Dekat meja ini ada bahan mentah untuk steambot dan beberapa hidangan contoh yang dah siap masak untuk hidangan kampung.
Antara bahan-bahan mentah daging/makanan laut/mee/sayur untuk steamboat. Semuanya segar dan bermutu.
Antara sajian hidangan-hidangan Melayu yang ada di Restoran Nelayan Gombak

Terpukau, kan?

Serius makan dekat sini memang sedap sangat! Semuanya cukup dan lazat. Lagi-lagi gulai kawah tanjung. Pergh! Air bandung pun lemak pekat. Syok sangat. Rugi kalau tak cuba lagi-lagi yang duduk Gombak.
Menariknya, anda boleh membeli belah pelbagai produk tempatan di Restoran Nelayan Gombak ini tau. Siap ada demonstrasi buat roti jala Magic tau. Banyak juga yang Neeza bawa balik, antaranya rempah kari,kurma, air kordial dan macam-macam lagi. Boleh sediakan masa sahur nanti. Hehe.
Sambil makan, pengunjung yang hadir ke Restoran Nelayan Gombak juga akan dihiburkan dengan lagu Dakwah dan Qasidah oleh kumpulan Buskers. Sedap juga nyanyian mereka.
Serius, memang sangat meriah bila berada di Restoran Nelayan Gombak ini lagi-lagi nak bulan Ramadhan ini. Memang ramai pengunjung, walaupun begitu jangan risau tentang parking sebab Restoran Nelayan Gombak ini memang dah sediakan 1 kawasan besar khas untuk tempat letak kereta untuk keselesaan pengunjung.

Jom pakat-pakat ramai ke;

Restoran Nelayan Gombak
Alamat: Batu 3/4 Jalan Gombak Utara Kuala Lumpur
Nombor telefon: 03-61858400 / 013-2237228

Salam sayang,
Neeza

Friday, 26 May 2017

Seorang Wanita Kena Amalkan Harum Malam dan Moeder!

Assalammualaikum dan hai semua.
Seperti yang dijanjikan, Neeza naklah berkongsi dengan anda semua tentang penjagaan kesihatan diri lagi-lagi kaum wanita. Tak kiralah masih bujang ataupun dah berkahwin dan mempunyai anak. Semua wanita perlu kekal cantik dan kekal cergas tidak kira apa jua situasi. Lagi-lagi dah nak masuk bulan Ramadhan dan Raya Aidilfitri bakal menjelma ini tau.
Justeru itu, Neeza sarankan pada anda semua untuk ambil produk Harum Malam ini. Macam pernah dengar je kan? Harum Malam ini memang terkenal tau. Neeza mula kenal  dan amalkan Harum Malam ini dari zaman asasi Undang-undang di UiTM Kedah. Sekarang dah masuk Ijazah Sarjana Muda tahun kedua. Rasa-rasa lama tak?
Jadi memang terbukti Harum Malam ini produk yang memang bagus untuk diri Neeza sendiri sebagai anak dara. Semua kandungan bahan dalam Harum Malam ini sangat merawat masalah wanita. Maklumlah masa inilah kena sibuk cantikkan diri mana tahu jodoh nak dekat. Gitu.

Bahan-bahan di dalam Harum Malam
Limau Purut, Kayu Serapat, Buah Delima, Manjakani, Buah Tin, Kismis, Madu, Goji, Sirih, Ekstrak Ros, Pueraria Lobata, Pueraria Mirifica

Kalau nak tahu, produk Harum Malam ini adalah milik Millennial Gen Sdn Bhd, produk buatan Malaysia, lulus GMP dan 100% produk bumiputra Muslim.

Antara keistimewaan Harum Malam

  • Mewangikan  badan secara berpanjangan
  • Membersihkan dan menyihatkan usus, hati, jantung
  • Meningkatkan metabolisme badan
  • Menguatkan sistem imunisasi
  • Membantu menyihatkan badan 
  • Mencegah masalah dalaman wanita
  • Memberikan tenaga
  • Menambahkan stamina supaya dapat melakukan aktiviti seharian.
  • Meningkatkan keinginan serta mempercepatkan rangsangan seksual
  • Bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering
  • Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
  • Membantu membunuh bakteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing
  • Meningkatkan sistem tahan tubuh dan menstabilkan hormon
  • Membantu mengurangkan tekanan dan stress
  • Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan

Harga Harum Malam
RM33(WM) RM39(EM)
Cara Pengambilan Harum Malam
1 sudu pagi, 1 sudu besar (baik guna sudu plastik sebab ada kandungan madu)
Pastikan original sebab setiap botol Harum Malam ada hologram ya.Tapi kena ingat tau Harum Malam ini tidak sesuai diambil oleh ibu mengandung sebab ada kandungan bahan yang merapatkan rahim, tak boleh ambil kopi, ais pun tak boleh minum dan seeloknya mengamalkan air suam. 
Jadi ibu-ibu mengandung janganlah sesedih kalau tak boleh amalkan Harum Malam, anda boleh ambil produk terbaru daripada Millennial Gen Sdn Bhd iaitu  MOEDER Genius Pregnancy Formular . Yang ini memang khas untuk ibu-ibu yang sedang hamil dan menyusukan anak @ breast feed. Untuk para isteri yang berusaha untuk hamil pun boleh amalkannya. Dan boleh juga kalau anak dara nak amalkan Moeder ini untuk memberikan tenaga yang pantas lagi-lagi yang banyak bergerak ke sana sini.
Kandungan Bahan dalam MOEDER
Susu kambing, ekstrak tomato, habatussauda, madu, ekstrak anggur, lutein, sarang burung, rumpai laut, buah tin, kurma, gam arab, ekstrak billberry, ekstrak aloevera, ekstrak lobak merah, ekstrak brokoli  ekstrak betik, omega 3, vanilla dan non dairy creamer.

Yang baiknya dalam MOEDER ini, tidak berbau hamis langsung tau walaupun ada susu kambing, jadi tak adalah anda mual bila minum MOEDER ini. Didatangkan dalam jar, dalamnya ada 20g x 30 sachet, so mudah nak bancuh, senang kalau nak bawa travel, selit je dalam bag dan ia adalah produk buatan Malaysia dan 100% buatan bumiputra Muslim.

Kelebihan MOEDER
Meningkatkan tenaga dan imun ibu mengandung
Menyihatkan dan membantu tumbesaran kandungan
Menyihatkan serta menguatkan kandungan dan ibu
Menambahkan susu untuk ibu yg menyusukan
Mencantik dan menyihatkan kulit ibu
Mengurangkan sakit belakang dan menguatkan tulang, mata, gigi ibu dan baby
Mencerdas dan mencergaskan otak baby
Mencegah baby dari risiko jaundis
Menguatkan serta menyihatkan rahim ibu

Cara Pengambilan MOEDER
1 Sachet Pagi dan 1 Sachet Malam

Harga susu MOEDER 
RM159 (Semenanjung Malaysia) / RM169 (Sabah/ Sarawak) 
Pastikan original! (Ada barcode juga tau).
 
Antara testimoni feeback MOEDER
Kemunculan Harum Malam dan MOEDER di TV Al Hijrah

Jadi tunggu apalagi, jom dapatkan dua produk ini menerusi;

Millennial Gen Sdn Bhd 
Alamat: 11G, Jalan Keluli AL7/AL, 
Pusat Perniagaan Bukit Raja, 
Section 7, 40000 Shah Alam, 
Selangor.
HP: 010 404 2769 Office: 03 3358 5344 
Instagram HARUM MALAM : @harum_malam_hq
Facebook MOEDER: @moeder_hq

Salam sayang,
Neeza
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 JIAKREATIFELT.