Friday, 26 May 2017

Seorang Wanita Kena Amalkan Harum Malam dan Moeder!

Assalammualaikum dan hai semua.
Seperti yang dijanjikan, Neeza naklah berkongsi dengan anda semua tentang penjagaan kesihatan diri lagi-lagi kaum wanita. Tak kiralah masih bujang ataupun dah berkahwin dan mempunyai anak. Semua wanita perlu kekal cantik dan kekal cergas tidak kira apa jua situasi. Lagi-lagi dah nak masuk bulan Ramadhan dan Raya Aidilfitri bakal menjelma ini tau.
Justeru itu, Neeza sarankan pada anda semua untuk ambil produk Harum Malam ini. Macam pernah dengar je kan? Harum Malam ini memang terkenal tau. Neeza mula kenal  dan amalkan Harum Malam ini dari zaman asasi Undang-undang di UiTM Kedah. Sekarang dah masuk Ijazah Sarjana Muda tahun kedua. Rasa-rasa lama tak?
Jadi memang terbukti Harum Malam ini produk yang memang bagus untuk diri Neeza sendiri sebagai anak dara. Semua kandungan bahan dalam Harum Malam ini sangat merawat masalah wanita. Maklumlah masa inilah kena sibuk cantikkan diri mana tahu jodoh nak dekat. Gitu.

Bahan-bahan di dalam Harum Malam
Limau Purut, Kayu Serapat, Buah Delima, Manjakani, Buah Tin, Kismis, Madu, Goji, Sirih, Ekstrak Ros, Pueraria Lobata, Pueraria Mirifica

Kalau nak tahu, produk Harum Malam ini adalah milik Millennial Gen Sdn Bhd, produk buatan Malaysia, lulus GMP dan 100% produk bumiputra Muslim.

Antara keistimewaan Harum Malam

  • Mewangikan  badan secara berpanjangan
  • Membersihkan dan menyihatkan usus, hati, jantung
  • Meningkatkan metabolisme badan
  • Menguatkan sistem imunisasi
  • Membantu menyihatkan badan 
  • Mencegah masalah dalaman wanita
  • Memberikan tenaga
  • Menambahkan stamina supaya dapat melakukan aktiviti seharian.
  • Meningkatkan keinginan serta mempercepatkan rangsangan seksual
  • Bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering
  • Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
  • Membantu membunuh bakteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing
  • Meningkatkan sistem tahan tubuh dan menstabilkan hormon
  • Membantu mengurangkan tekanan dan stress
  • Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan

Harga Harum Malam
RM33(WM) RM39(EM)
Cara Pengambilan Harum Malam
1 sudu pagi, 1 sudu besar (baik guna sudu plastik sebab ada kandungan madu)
Pastikan original sebab setiap botol Harum Malam ada hologram ya.Tapi kena ingat tau Harum Malam ini tidak sesuai diambil oleh ibu mengandung sebab ada kandungan bahan yang merapatkan rahim, tak boleh ambil kopi, ais pun tak boleh minum dan seeloknya mengamalkan air suam. 
Jadi ibu-ibu mengandung janganlah sesedih kalau tak boleh amalkan Harum Malam, anda boleh ambil produk terbaru daripada Millennial Gen Sdn Bhd iaitu  MOEDER Genius Pregnancy Formular . Yang ini memang khas untuk ibu-ibu yang sedang hamil dan menyusukan anak @ breast feed. Untuk para isteri yang berusaha untuk hamil pun boleh amalkannya. Dan boleh juga kalau anak dara nak amalkan Moeder ini untuk memberikan tenaga yang pantas lagi-lagi yang banyak bergerak ke sana sini.
Kandungan Bahan dalam MOEDER
Susu kambing, ekstrak tomato, habatussauda, madu, ekstrak anggur, lutein, sarang burung, rumpai laut, buah tin, kurma, gam arab, ekstrak billberry, ekstrak aloevera, ekstrak lobak merah, ekstrak brokoli  ekstrak betik, omega 3, vanilla dan non dairy creamer.

Yang baiknya dalam MOEDER ini, tidak berbau hamis langsung tau walaupun ada susu kambing, jadi tak adalah anda mual bila minum MOEDER ini. Didatangkan dalam jar, dalamnya ada 20g x 30 sachet, so mudah nak bancuh, senang kalau nak bawa travel, selit je dalam bag dan ia adalah produk buatan Malaysia dan 100% buatan bumiputra Muslim.

Kelebihan MOEDER
Meningkatkan tenaga dan imun ibu mengandung
Menyihatkan dan membantu tumbesaran kandungan
Menyihatkan serta menguatkan kandungan dan ibu
Menambahkan susu untuk ibu yg menyusukan
Mencantik dan menyihatkan kulit ibu
Mengurangkan sakit belakang dan menguatkan tulang, mata, gigi ibu dan baby
Mencerdas dan mencergaskan otak baby
Mencegah baby dari risiko jaundis
Menguatkan serta menyihatkan rahim ibu

Cara Pengambilan MOEDER
1 Sachet Pagi dan 1 Sachet Malam

Harga susu MOEDER 
RM159 (Semenanjung Malaysia) / RM169 (Sabah/ Sarawak) 
Pastikan original! (Ada barcode juga tau).
 
Antara testimoni feeback MOEDER
Kemunculan Harum Malam dan MOEDER di TV Al Hijrah

Jadi tunggu apalagi, jom dapatkan dua produk ini menerusi;

Millennial Gen Sdn Bhd 
Alamat: 11G, Jalan Keluli AL7/AL, 
Pusat Perniagaan Bukit Raja, 
Section 7, 40000 Shah Alam, 
Selangor.
HP: 010 404 2769 Office: 03 3358 5344 
Instagram HARUM MALAM : @harum_malam_hq
Facebook MOEDER: @moeder_hq

Salam sayang,
Neeza

4 comments:

  1. Harum Malam tu ena suka.. dulu pernah juga amalkan, nice la... badan tak berbau, kurang keluar keputihan... badan pun rasa sihat

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. memang elok untuk perempuan :)

      Delete
  2. akak memang minum harum malam ni neeza..sedap kan

    ReplyDelete

No word verification needed. You are freely to drop any comments includes opinion and suggestion here. Thank you :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 JIAKREATIFELT.